2024. mrcius 28. cstrtk >> Gedeon  

 
       
   

Vendgknyv

   
 

Ossza meg velnk n is lmnyeit, vlemnyt! >>

 

Bejegyzsek szma: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-108    Listzs: 21-30

Kldte: mANA

Gyula 

1 Vándor Vendégház Mátraszentlászló-i tapasztalatomat szeretném megosztani SEMMIKÉPPEN NE FOGLALJANAK OTT SZÁLLÁST! Mi foglaltunk szállást és senki nem volt ott a telefont nem vették fel vagy csak egyszerüen nem volt kapcsolható EZ CSAK EGY HUMBUKK SZÁLLÁSHELY NEM LÉTEZIK !!!!!

E-mail:

2013.01.17. 10:43


Kldte: Kápolnai Nagy Ágnes

Mátra 

Békés, boldog ünnepeket minden Mátrát szeretõnek, tartsanak velünk jövõre is, megújult honlappal várjuk Önöket!

E-mail:

2012.12.21. 20:23


Kldte: Bálint Zsuzsa

Budapest 

Az utolsó, 10.21.-i bejegyzést olvasva kicsit elszontyolodtam, ugyanis két nap múlva megyek fel elõször, és mingyárt két hétre a szanatórium szálló részébe, félpanzióval. Ebbe a bejegyzésbe véletlenül futottam bele, hát nagyon remélem, hogy most nem lesz így! Ugye?????

2012.10.30. 20:14


Kldte: Egy régi vendég

Budapest 

Egy kellemetlen élményemet kívánom megosztani azokkal akik a Kékestetõi Szanatórium "Hotel" szárnyába kívánnak menni. A múlt télen történt. Mivel városi lakó vagyok úgy gondoltam a feleségemmel, hogy egy kicsit kikapcsolódunk a Kékestetõn. Szállás, félpanzió megrendelve. Kikötöttem, hogy nyugalomra vágyunk, pihenni akarunk, nyugodt szobát kérünk. Visszaírtak, hogy minden rendben az lesz. Megérkeztünk. Szinte alig vannak, leginkább a kórház részben. Felmentünk a B szárny 3.-ik emeletére. Szuper. Jó levegõ, szép kilátás. OK. A szoba. Közvetlenül a lift mellett. Teszem hozzá az egész 3.-ik emeleten rajtunk kívül még 1 család volt. A lift este 10-ig átlag 10-15 percenként megy, mivel az 1-õ emeletre is lifttel mennek. Másnap lemegyek a recepcióra és elmondom a liftes dolgot. Beszélünk, e-mailt nézegetünk, majd közlik hogy ez a szoba van más szobát nem adnak. Közlöm hogy tele van üressel. A válasz, hogy az lehet, de az a mienk amiben vagyunk. Csere esetleg? Naaaaaa, az nem. Reggel 6 -tol 22 oráig folyamatos a lift dübörgés. Aztán a félpanzió. Nem vagyok nagy étkû a feleségem plána de a mennyiség...... Gyerekadag. Reggel meg ha nem megy már oda az ember hajnalban akkor nincsen reggeli, mert elfogy, és nem pótolják. De. A teát, azt igen. Letelik az 1 hét, fáradtabban, inegültebben, éhesebben mint ahogyan odaértünk, és fõleg üres pénztárcával. Tudni kell hogy amúgy sem olcsó hely, de így.......... Reklamálok távozáskor, közlik, hogy levélben. Reklamálok írásban egyszer, kétszer semmi. Majd pár hónapra rá jön egy levél, amiben sajnálatukat fejezik ki hogy így alakult, de visszavárnak. Kárpótlásról szó sincsen. Eldöntöttük hogy ide aztán soha sem megyünk vissza. Ez tehát egy adalék, hogy óvatosan a Kékestetõi szanatórium hotel részlegével.

E-mail:

2012.10.21. 10:33


Kldte: Elõházi Zsófia

Budapest 

Kedves Julianna! Nem szoktam hazudni, amit leírtam, így történt. Másként nem osztottam volna meg ezt az "élményemet" ekkora plénum elõtt, mivel jogászként tudom, milyen következményekkel járt volna. Egyébként én is törzsvendég voltam abban a hotelben, évek óta odajártunk. Mindazonáltal pozitív fejleményrõl tudok beszámolni az esetemrõl: többszöri telefonálgatás után ma visszautalták a foglalómat. És az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy múlt hét pénteken felhívott végre az illetékes, aki be is mutatkozott, és elnézést kért az eljárásukért (beleértve a kinyomkodott telefonokat stb.), így nem tettem bejelentést a fogyasztóvédelemhez. Ezt mindenképpen le akartam írni ide is a foglalóm visszautalása napján, mivel így korrekt. Hála Istennek sikerült találni másik szállást, és a Kétkerék Vendégházat mindenkinek szívbõl ajánlom, ahogy a Vöröskõ Éttermet is!

E-mail:

2012.09.11. 15:35


Kldte: Julianna

Debrecen 

Kedves Zsófia! Nem hiszem, hogy az Ön által leírtak teljes mértékben igazságosak. A családommal mentem volna már második alkalommal a Jager Hotelbe pihenni, sikeres e-mail foglalás,elõlegezés megtörtént,késõbb értesítettek, hogy nem tudnak fogadni technikai okok miatt, a foglaló visszautalásra került a lemondás után néhány nappal. Szerintem korrektek voltak.A hiba elhárítása után szintén igénybe fogjuk venni a szolgáltatásukat. A személyzet és az ellátás kiváló. További sok foglalást és kedves vendégeket kívánok a szállodának!!! Üdvözlet.

E-mail:

2012.09.11. 14:51


Kldte: Elõházi Zsófia

Budapest 

Szeretném negatív élményemet megosztani a Hotel Jägerrel (Cím: Hotel Jäger 3235 Mátraszentistván, Virág u. 3., honlap: http://www.jagerhotel.hu/, telefon: 30/ 257 0895; 06 30/ 370 5730) kapcsolatban. 2012. 08. 29-én e-mail-ben lefoglaltam a Jäger Hotelben 3 fõ részére egy szobát. A foglalást a hotel igazgatója (Lengyel Attila, +36-30-370-5730) visszaigazolta. A foglaló összegét átutaltam a részükre. Innentõl kezdve a hotelt nem lehetett elérni, a foglaló megérkezését írásban nem igazolták vissza. Az elutazás elõtti napokon folyamatosan próbáltam velük kapcsolatot felvenni, sokadszori hívásomra, e-mail-jeimre nem reagáltak. Tegnap elõtt végül egy "biztonsági õr" - annyira nem volt jól nevelt, hogy be is mutatkozzon - vette fel az igazgató telefonját, aki nem tudott semmirõl, nem volt segítõkész. Annyit mondott, hogy csõtörés van a szállodában, az igazgató Pesten tárgyal és nem elérhetõ. A foglalót visszaköveteltem a szállodától több ízben, erre az õr letette a telefont. Az igazgatót is sikerült egyszer elérni, ugyanez történt - elmondta, hogy csõtörés van, lemondta szóban a szobát, a foglaló említésére a telefont köszönés nélkül letette. SZERETNÉM FELHÍVNI MINDENKI FIGYELMÉT ERRE AZ INKORREKT ELJÁRÁSRA, ÉS HOGY EGY (lehet, hogy több...) ILYEN ESET UTÁN NE FOGLALJANAK SZÁLLÁST A HOTEL JAGERBEN.

E-mail:

2012.09.07. 11:46


Kldte: Kápolnai Nagy Ágnes

szekeesztõ 

Sajnos, nem ez az elsõ negatív észrevétel a hellyel kapcsolatban, azért remélem, hogy a Felsõ-Mátra más helyei kellemesebb élményt adnak, az említett vendéglõn kívül a Vöröskõ kisvendéglõ, vagy a Hegyi kisvendéglõ is ajánlható helyek.

E-mail:

2012.08.08. 09:53


Kldte: Hering Tomi

Mátrafüred 

Ma szerettünk volna ebédelni a Kemencés csárdában ,Mátraszentimrén. Ahogyan bementünk a csárda udvarára (a nyitott kapun),egy szõke rövidhajú (gyanítom felszolgállónõ)félválról köszönés ,helyett odavetett annyit,hogy \"12-kor nyitunk\" ekkor 11,36-volt amikor megkérdeztem,hogy egy kistányér levest kaphatnánk-e a kettõ és fél éves kilányunknak,belevágott a szavamba \"mondtam,hogy délbe nyitunk\" a kicsink már fáradt volt és éhes így keresnünk kellett egy másik(Tátra kisvendéglõ) helyet,ahol uram bocsáá,de 11,45-kor is tudtak adni egy tányér levest.Lehet,hogy igényesek vagyunk? Ui:1998 óta rendezek kutyafogathajtó versenyeket telente fölsõ mátra vidékén,de ilyen viselkedést még egy vendéglátó helyen sem tapasztaltam a környéken. Soha nem írtam még sehova!!!

E-mail:

2012.08.05. 14:16


Kldte: Marcsi

Budapest 

Galyetetõn volt a nászutam,azóta is sikeres a házasságom

E-mail:

2012.07.11. 08:47


Bejegyzsek szma: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-108    Listzs: 21-30



   Háttérképek

   Képernyőpihentető

   Kérdőív a Mátráról

   Feliratkozs hrlevlre

 

Korbbi szavazsok

 

Nyit oldal   |   Oldaltrkp  |   Impresszum   >>   Utols frissts: 2019.02.26.  <<   Lap teteje