2017. november 21. kedd >> Olivér  

 
       
   

Vendégkönyv

   
 

Ossza meg velünk Ön is élményeit, véleményét! >>

 

Bejegyzések száma: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-108    Listázás: 21-30

Küldte: mANA

Gyula 

1 Vándor Vendégház Mátraszentlászló-i tapasztalatomat szeretném megosztani SEMMIKÉPPEN NE FOGLALJANAK OTT SZÁLLÁST! Mi foglaltunk szállást és senki nem volt ott a telefont nem vették fel vagy csak egyszerüen nem volt kapcsolható EZ CSAK EGY HUMBUKK SZÁLLÁSHELY NEM LÉTEZIK !!!!!

E-mail:

2013.01.17. 10:43


Küldte: Kápolnai Nagy Ágnes

Mátra 

Békés, boldog ünnepeket minden Mátrát szeretőnek, tartsanak velünk jövőre is, megújult honlappal várjuk Önöket!

E-mail:

2012.12.21. 20:23


Küldte: Bálint Zsuzsa

Budapest 

Az utolsó, 10.21.-i bejegyzést olvasva kicsit elszontyolodtam, ugyanis két nap múlva megyek fel először, és mingyárt két hétre a szanatórium szálló részébe, félpanzióval. Ebbe a bejegyzésbe véletlenül futottam bele, hát nagyon remélem, hogy most nem lesz így! Ugye?????

2012.10.30. 20:14


Küldte: Egy régi vendég

Budapest 

Egy kellemetlen élményemet kívánom megosztani azokkal akik a Kékestetői Szanatórium "Hotel" szárnyába kívánnak menni. A múlt télen történt. Mivel városi lakó vagyok úgy gondoltam a feleségemmel, hogy egy kicsit kikapcsolódunk a Kékestetőn. Szállás, félpanzió megrendelve. Kikötöttem, hogy nyugalomra vágyunk, pihenni akarunk, nyugodt szobát kérünk. Visszaírtak, hogy minden rendben az lesz. Megérkeztünk. Szinte alig vannak, leginkább a kórház részben. Felmentünk a B szárny 3.-ik emeletére. Szuper. Jó levegő, szép kilátás. OK. A szoba. Közvetlenül a lift mellett. Teszem hozzá az egész 3.-ik emeleten rajtunk kívül még 1 család volt. A lift este 10-ig átlag 10-15 percenként megy, mivel az 1-ő emeletre is lifttel mennek. Másnap lemegyek a recepcióra és elmondom a liftes dolgot. Beszélünk, e-mailt nézegetünk, majd közlik hogy ez a szoba van más szobát nem adnak. Közlöm hogy tele van üressel. A válasz, hogy az lehet, de az a mienk amiben vagyunk. Csere esetleg? Naaaaaa, az nem. Reggel 6 -tol 22 oráig folyamatos a lift dübörgés. Aztán a félpanzió. Nem vagyok nagy étkű a feleségem plána de a mennyiség...... Gyerekadag. Reggel meg ha nem megy már oda az ember hajnalban akkor nincsen reggeli, mert elfogy, és nem pótolják. De. A teát, azt igen. Letelik az 1 hét, fáradtabban, inegültebben, éhesebben mint ahogyan odaértünk, és főleg üres pénztárcával. Tudni kell hogy amúgy sem olcsó hely, de így.......... Reklamálok távozáskor, közlik, hogy levélben. Reklamálok írásban egyszer, kétszer semmi. Majd pár hónapra rá jön egy levél, amiben sajnálatukat fejezik ki hogy így alakult, de visszavárnak. Kárpótlásról szó sincsen. Eldöntöttük hogy ide aztán soha sem megyünk vissza. Ez tehát egy adalék, hogy óvatosan a Kékestetői szanatórium hotel részlegével.

E-mail:

2012.10.21. 10:33


Küldte: Előházi Zsófia

Budapest 

Kedves Julianna! Nem szoktam hazudni, amit leírtam, így történt. Másként nem osztottam volna meg ezt az "élményemet" ekkora plénum előtt, mivel jogászként tudom, milyen következményekkel járt volna. Egyébként én is törzsvendég voltam abban a hotelben, évek óta odajártunk. Mindazonáltal pozitív fejleményről tudok beszámolni az esetemről: többszöri telefonálgatás után ma visszautalták a foglalómat. És az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy múlt hét pénteken felhívott végre az illetékes, aki be is mutatkozott, és elnézést kért az eljárásukért (beleértve a kinyomkodott telefonokat stb.), így nem tettem bejelentést a fogyasztóvédelemhez. Ezt mindenképpen le akartam írni ide is a foglalóm visszautalása napján, mivel így korrekt. Hála Istennek sikerült találni másik szállást, és a Kétkerék Vendégházat mindenkinek szívből ajánlom, ahogy a Vöröskő Éttermet is!

E-mail:

2012.09.11. 15:35


Küldte: Julianna

Debrecen 

Kedves Zsófia! Nem hiszem, hogy az Ön által leírtak teljes mértékben igazságosak. A családommal mentem volna már második alkalommal a Jager Hotelbe pihenni, sikeres e-mail foglalás,előlegezés megtörtént,később értesítettek, hogy nem tudnak fogadni technikai okok miatt, a foglaló visszautalásra került a lemondás után néhány nappal. Szerintem korrektek voltak.A hiba elhárítása után szintén igénybe fogjuk venni a szolgáltatásukat. A személyzet és az ellátás kiváló. További sok foglalást és kedves vendégeket kívánok a szállodának!!! Üdvözlet.

E-mail:

2012.09.11. 14:51


Küldte: Előházi Zsófia

Budapest 

Szeretném negatív élményemet megosztani a Hotel Jägerrel (Cím: Hotel Jäger 3235 Mátraszentistván, Virág u. 3., honlap: http://www.jagerhotel.hu/, telefon: 30/ 257 0895; 06 30/ 370 5730) kapcsolatban. 2012. 08. 29-én e-mail-ben lefoglaltam a Jäger Hotelben 3 fő részére egy szobát. A foglalást a hotel igazgatója (Lengyel Attila, +36-30-370-5730) visszaigazolta. A foglaló összegét átutaltam a részükre. Innentől kezdve a hotelt nem lehetett elérni, a foglaló megérkezését írásban nem igazolták vissza. Az elutazás előtti napokon folyamatosan próbáltam velük kapcsolatot felvenni, sokadszori hívásomra, e-mail-jeimre nem reagáltak. Tegnap előtt végül egy "biztonsági őr" - annyira nem volt jól nevelt, hogy be is mutatkozzon - vette fel az igazgató telefonját, aki nem tudott semmiről, nem volt segítőkész. Annyit mondott, hogy csőtörés van a szállodában, az igazgató Pesten tárgyal és nem elérhető. A foglalót visszaköveteltem a szállodától több ízben, erre az őr letette a telefont. Az igazgatót is sikerült egyszer elérni, ugyanez történt - elmondta, hogy csőtörés van, lemondta szóban a szobát, a foglaló említésére a telefont köszönés nélkül letette. SZERETNÉM FELHÍVNI MINDENKI FIGYELMÉT ERRE AZ INKORREKT ELJÁRÁSRA, ÉS HOGY EGY (lehet, hogy több...) ILYEN ESET UTÁN NE FOGLALJANAK SZÁLLÁST A HOTEL JAGERBEN.

E-mail:

2012.09.07. 11:46


Küldte: Kápolnai Nagy Ágnes

szekeesztő 

Sajnos, nem ez az első negatív észrevétel a hellyel kapcsolatban, azért remélem, hogy a Felső-Mátra más helyei kellemesebb élményt adnak, az említett vendéglőn kívül a Vöröskő kisvendéglő, vagy a Hegyi kisvendéglő is ajánlható helyek.

E-mail:

2012.08.08. 09:53


Küldte: Hering Tomi

Mátrafüred 

Ma szerettünk volna ebédelni a Kemencés csárdában ,Mátraszentimrén. Ahogyan bementünk a csárda udvarára (a nyitott kapun),egy szőke rövidhajú (gyanítom felszolgállónő)félválról köszönés ,helyett odavetett annyit,hogy \"12-kor nyitunk\" ekkor 11,36-volt amikor megkérdeztem,hogy egy kistányér levest kaphatnánk-e a kettő és fél éves kilányunknak,belevágott a szavamba \"mondtam,hogy délbe nyitunk\" a kicsink már fáradt volt és éhes így keresnünk kellett egy másik(Tátra kisvendéglő) helyet,ahol uram bocsáá,de 11,45-kor is tudtak adni egy tányér levest.Lehet,hogy igényesek vagyunk? Ui:1998 óta rendezek kutyafogathajtó versenyeket telente fölső mátra vidékén,de ilyen viselkedést még egy vendéglátó helyen sem tapasztaltam a környéken. Soha nem írtam még sehova!!!

E-mail:

2012.08.05. 14:16


Küldte: Marcsi

Budapest 

Galyetetőn volt a nászutam,azóta is sikeres a házasságom

E-mail:

2012.07.11. 08:47


Bejegyzések száma: 1-10 | 11-20 | 21-30 | 31-40 | 41-50 | 51-60 | 61-70 | 71-80 | 81-90 | 91-100 | 101-108    Listázás: 21-30



   Háttérképek

   Képernyőpihentető

   Kérdőív a Mátráról

   Feliratkozás hírlevélre

 

Korábbi szavazások

 

Nyitó oldal   |   Oldaltérkép  |   Impresszum   >>   Utolsó frissítés: 2017.10.16.  <<   Lap teteje